Friday, May 22, 2009

link kepada entri kebenaran tapi bukan kebenaran..

kita bukanlah lah kuat iman dan amalannya.. tapi betul aku memang tak suka nak jatuhkan air muka orang lah kan dengan secara terang-terangan menyatakan siapa manusia yang bertuah yang dijatuhkan air muka tuh..aku masih tahu dosa lagi.walaupun aku tak lah kuat sangat iman tuh..tapi kalau dah tahu tak kuat sangat iman kan jangan lah nak tambah dosa dengan menyakitkan hati orang lain..

aku boleh je nak buat entri-entri aku yang aku sakit hati sebelum nih nak tulis nama..tapi aku masih waras ada akal..aku tahu aku ada blog dan mesti ada orang baca walaupun tak ramailahh kan..janganlah malukan diri sendiri weyh..

tolonglah jaga tepi kain kau weyh..kau dah merosakkan memori aku selama aku hidup..tak pedulilah kau nak menyesal ke tak..tapi sebenarnya aku yang patut menyesal bukan lah orang lain..berubah lah kepada yang lebih baik..jangan berada di takuk lama lagi dah..buat lah amal kebajikan banyak-banyak..walaupun aku pakai tudung takdelah labuh sangat tapi aku reti lagi nak jaga perasaan orang lain yang tak nak dan malas lah jugak nak jaga..

betul lah mr brightside diaorang nak apa dari kita ek..aku tahu jugak aku kami tak lah baik dan berhati mulia sangat berbanding kau..so apa lagi yang kau nak..apa lagi yang kau tak puas hati..kau nak aku kami melutut depan kau dan buat rasa bersalah dengan hipokritnya minta maaf dan buat semua nih tak pernah berlaku ke...

tolonglah jangan jadi baik hati sangat walaupun diri sendiri mulut jahat kan..aku dah lupakan dah semua nih tapi kau yang macam palat.hah ambek kau!!..nak lagi dan masih lagi nak cerita benda palat kau tuh...sebab sekarang aku dah malas nak layan golongan-golongan palat macam nih...aku ada kehidupan sendiri yang lebih baik aku fikirkan dari benda alah nih lah kan...just keep moving lah weyh..benda dah jadi terima jelah..

aku tak tahu nak cakap apa lagi. memang kalau boleh aku nak habiskan sesi luahan hati kat sini jek..tapi as i said before aku masih lagi ada maruah diri..dan aku tahu aku bukanlah orang yang suka nak jatuhkan maruah dan air muka orang lain..


damm-it!!!

2 comments:

Don Juan said...

ahahaha palaaaaaat. dah la CHACHAAAT. ahahaha lega sikit kan tulis benda alah ni.

~apitoria~ said...

ape mslah lg ni??!ade kene mgene ke?
ade pape lg?