Sunday, October 19, 2008

enough is enough

I don't want to be rich and I don't want to be famous....

cukuplah aku tak ada hutang sekeliling pinggang aku.

cukuplah jika hanya sekali aku dapat merasa ais krim yang mahal.

cukuplah aku hanya ada sehelai seluar levis.

cukuplah aku hanya ada seutas jam Tissot.

cukuplah aku hanya ada sebuah telofon bimbit E65.

cukuplah aku hanya ada sebuah rumah yang harmoni.

cukuplah aku hanya ada wang tunai daripada kad kredit yang banyak.

cukuplah aku hanya menyukai dia yang seorang.

cukuplah aku mengahwini seorang yang mempunyai pekerjaan yang tetap.

cukuplah aku tak perlu berhempas pulas mencari rezeki yang terlalu banyak

cukuplah aku dikenali oleh kawan-kawan sekolahku.

cukuplah aku dikelilingi oleh mereka yang aku sayang.

cukuplah aku gembira dengan hidup aku.



aku tidak mahu bersedih dengan memegang sehelai seluar yang berharga Rm 1000 di tangan kanan aku dan segenggam emas di tangan kiri aku.

cukuplah untuk semua ini..

That's all..

1 comment:

Don Juan said...

kau lupa nak tambah, cukuplah dengan saiz buad dadu aku yang unsimilaris ration, kan? :D