Friday, February 13, 2009

ketamakan jiwa

aku dah sangat lama tak tengok matahari pada waktu pagi..hari nih aku bangun awal dalam pukul 6.30 macam tuh la rasa macam zaman sekolah pulak..tapi bukan tuh aku nak cakap aku rindu sangat kehidupan aku yang tak berapa nak sibuk sekarang ni even aku dah tak nampak pagi dan petang aku keluar dari rumah je masuk kerja balik dah malam..hari-hari macam tuh semuanya sebab aku nak dapatkan duit..aku tak tahu kenapa aku nak duit nak cakap aku nak barang tak dalah sangat..aku suka duit kot atau hidup ni perlukan duit nak pergi mana-mana kan..kire kalau macam nih aku dah sia-siakan hidup aku hah..aku dah tak peduli sangat pasal orang lain..seriously memang tak..dah dekat 3 bulan aku tak tengok Tv, main game, belek-belek handphone, dah hilang oh rasa teruja dalam diri..

No comments: