Saturday, February 21, 2009

ok biar aku mulakan dengan lafaz assalamualaikum..
hurmm..

baru-baru ni aku sangat bosan dan ntah rasa macam bengang dengan perangai mereka lagi lagi perangai aku yang aku tak tahu kenapa suka sangat sakitkan hati orang lain..aku tak tahu lah kenapa nak marah kat aku kalau aku tak buat salah.aku paling tak suka betul bila aku tanya sesuatu tuh tak nak jawab aku tahu lah aku ni lembab blurr aku nampak macam tak berapa interested dengan perbualan korang tapi tolonglah jangan buat aku macam tak de perasaan yang sememangnya aku tak boleh nak tunjukkan perasaan aku nih.at least kau cerita jelah ni tak bagi alasan yang aku lambat sangat nak pickup cerita.

lain kali aku malas lagi lah nak tanya apa-apa cerita yang korang tak nak cerita kat aku tuh..penat kena tuduh aku ni tak pernah nak ambil berat tentang masalah korang..
i just don't give a damn anymore!!!!!

No comments: