Sunday, May 30, 2010

ceo jalan2 enterprise bersama ahli jawatan tertingginya berjalan2

hari ini aku ade kelas memandu.dalam pukul 9 pagi dan oh no aku lambat untuk kelas.aunty kena tunggu aku dalam 5 minit.tapi aku rase sangat bersalah.so aku just sarung jaket.sebab aku pakai lengan panjang.ok.aunty cakap hari ini kita belajar bukit dan parking.semuanya berjalan dengan lancar untuk pertama kalinya.sehinggaalah aku non-stop didalam kereta selama dua jam.naik kematu punggung aku dan semuanya jadi tak kena.mati enjin die tengah bukit.gear tak masuk.sebabnya bukan aku takut, aku tak tahu atau aku tak faham.cuma aku sanagt penat dan tak larat lagi dah nak menekan clutch minyak dan break. tapi pembelajaran hari ini ook.

selepas tamat kelas. aku fikir ingin berjumpa seseorang tapi dia cakap tak boleh katanya busy mengemas rumah dan kakaknya bawak keluar.ok.aku tak kesah.tapi aku rasa lapar la pulak.kebetulan kawan aku lagi seorang tengah mesej aku.jadi berfikir untuk melegakan fikiran dan berborak.kami pun berjumpa.syukur.tak rasa janggal pun.pengakhirannya.kami berjalan tanpa sedar hari sudah malam.thanks bummy. you make my day today.

No comments: