Monday, March 7, 2011

Sometimes

Kadang-kadang aku terasa. Aku terasa bila aku ada minta sesuatu dari seseorang. Seseorang seperti kau. Ya, kalau aku ada minta kirim sesuatu lambat sangat dapat. Dekat 3 ke 4 kali aku minta benda tu tapi tak pernah dapat lagi. Tapi kalau orang lain, kau terus tunaikan. Sampai aku pun dah naik malas berkehendakkan benda itu. Kadang-kadang aku fikir orang lain lagi penting lah kan hatinya perlu di jaga dan aku tidak.

Itu dulu, sekarang mungkin dah tak ada apa-apa untuk aku terasakan. Cuma aku harap sesuatu yang aku minta itu adalah kenangan dari kau. Tapi mungkin tak akan dapat pun. Apa nak dikesahkan kalau tiada apa-apa sudah.

end.

1 comment:

Anonymous said...

kau mintak benda yang aku dah bagi sebelum ni.
aku dah malas nak percaya tentang barang kat kau.
tengoklah berapa kerat je barang kita yang kau simpan.semua kau salahkan kakak kau.tapi kau tak sedar, kau sendiri tak sedaya upaya nak simpankan benda tu semua.
kau cakap nak banyak memori dengan aku, tapi semua tak ada, keluar dengan aku camera pun malas bawak, bawak pun taknak keluarkan.
lagi satu, kalau betul pun kau nak simpan dalam memori kau sendiri, betul ke kau ingat semua nya?