Saturday, December 6, 2008

kenapalah selalu bertindak tidak seperti diri mereka sendiri hah!!
kenapalah suka sangat melawan sesuatu perkara tuh.dah bagi keluar rumah tak nak pulak keluar rumah sebab rasa bersalah lah ape lah kan tapi bila kena bantah keluar rumah and kena balik awal rumah kita mesti nak juga cakap yang kita nak balik lewat dan nak keluar jugak tak kiralah apa-apa pun yang terjadi.macam kita ni besar kepala..degil begik.selalu je nak ikut perasaan kalau nak buat sesuatu tuh.

aku tahu kadang-kadang aku tidak berfikir dahulu sebelum aku bercakap.tapi itulah yang sebenarnya dan yang paling tepat dari hati aku tentang sesuatu yang aku ingin cakapkan.
dan mungkin manusia selalu tidak berpuas hati tentang orang lain dan komen-komen macam-macam tenang orang lain.mereka acap kali mengatakan yang ini tak bolehlah.mereka kerap kali mengatakannya yang sebenarnya mereka juga selalu buat.

mereka cuma tak nampak dan tidak pernah sedar bahawa kadang-kadang kesalahan yang orang lain lakukan itu jugalah adalah kesalahan mereka yang pernah mereka lakukan dahulu..

cuma mereka terlalu tidak nampak dan terlalu memikirkan bahawa diri mereka tidak pernah atau tidak akan melakuka kesalahan tersebut.sebenarnya mereka tidak menginati kembali apa yan pernah mereka lakukan dan meletakkan kesalahan itu di atas bahu orang lain.
huh.

what comes aroun goes around.and what comes up must comes down.

No comments: