Monday, March 23, 2009

Bukanlah niat aku nak menjauhkan diri aku dari orang lain yang aku tak nak jumpe..dah tak nak jumpe tentulah aku berniat nak jauhkan diri kan..tapi tak sebenarnya bukanlah niat aku..buat apa aku nak jumpa padahal aku punyalah pura-pura semuanya ok that everything is okay to me macam semua berlaku seperti biasa..

hujan : tak tahu kenapa lately aku rasa macam aku jahat je..nampak baik tapi jahat.
cloud : aku pun kadang-kadang rasa macam tu..
hujan : teruk jugak aku ni sebenarnya

as i said before aku bukanlah baik sangat nak jadi kawan mereka sebab tuh aku tak nak mereka terlalu memberi satu expectation yang tinggi kepada aku. No!!! jangan buat macam tu.aku takut mereka akan kecewa dan aku akan rasa bersalah..aku tak suka rasa bersalah..tapi bila benda yang disebabkan aku yes i should berasa bersalah..once again I said I'm sorry for my misbehaviour..It's not yours it's mine..

No comments: