Thursday, March 26, 2009

huh!!!!!

aku bangun tidur tadi aku rasa muka aku macam bengkak tak tahu lah..tak kan disebabkan mimpi aku kena tumbuk dengan seorang mamat ni terkesan sampai dunia realiti..mungkin sebab kebelakangan ni aku tak cukup tak tidur atau aku tak nak tidur sebenarnya..tapi tidur tetap tidur..

aku risau aku tak tahu kenapa aku sejak belakangan ni ada sesuatu tak sedap hati..dah tiga kali aku mimpi benda buruk dan hampir mimpi aku adalah topik yang sama..aku akan tidak lagi sebulu dengan kawan aku dan aku tahu kami akan berpisah jugak akhirnya..

aku tak tahu kenapa aku akan dapat agak sesuatu benda tak akan menjadi sebelum harinya..dan itu membuatkan aku hilang mood terus nak keluar rumah..atau nak plan something yang extravaganzzz..sebab aku akan tahu jugak benda tuh tak jadi..dah banyak kali aku terkena benda macam ni..tapi aku tetap teruskan plan..cuma aku akan hilang mood..sebenarnya aku yang rasa semua yang akan berlaku esok lusa tak akan menjadi..aku ingatkan perkara tuh tak akan menjadi disebabkan aku..tapi tidak hampir semua itu disebabkan orang lain...mungkin aku terlalu banyak fikir akan kemungkinan sesetengah perkara itu tak akan menjadi kot..tapi aku tak dapat nak elak..aku tetap akan fikir..huh..

No comments: