Tuesday, August 17, 2010

kemungkaran aku dalam persahabatan

adakah aku telah mengecewakan engkau atau buat kau sedih?
adakah aku perlu rasa bersalah?
atau biarkan sahaja mereka mengadilinya?
aku telah melihat pengakhirannya sebelum itu bermula
ia mungkin berakhir tapi ia tidak berakhir disitu
aku ada untuk kau jika kau kesah

kau sentuh hati aku,kau sentuh jiwa aku,
kau ubah hidup aku dan tahu apa yang aku inginkin,
cnta itu buta dan aku tahu itu
hati aku buta oleh kau,
aku kongsi impian kau, aku kongsi derita kau,
aku tahu kau dengan baik, aku tahu bau kau, i've been addicted to you


aku adalah si pemimpi
tapi bila aku terjaga,
dan bila kau teruskan hidup ni,
ingat lah aku,ingatlah kita
dan segala yang kita selalu lalui
aku sudah lihat kau nangis, aku sudah lihat kau senyum
aku dah lihat kau tidur seketika,
aku habiskan masa aku dengan kau,
aku tahu apa yang kau takutkan dan kau tahu aku juga,
kita pernah ada keraguan
dan kita sudah kembali semula
dan itu adalah satu kebenaran yang aku tak boleh hidup tanpa kau
aku tak boleh


dan aku masih pegang tangan kau
bila, apabila aku sedang tidur



so long my Lover
so long my Friend
you have been the one for me

No comments: