Saturday, April 4, 2009

A shoulder to cry on

hidup penuh dengan turun naik.macam roda kadang2 kita di atas kadang2 kita dibawa..dan jarak kita semakin terasa jauh..tak ada apa yang menyakitkan melainkan membenarkan perasaan kita buat kita sedih..hurmm.aku tak tahu..aku memang lemah aku tiada kuasa untuk melawan .aku cuma boleh menegakkan apa yang aku rasa.tapi akhirnya pa yang aku rasa buat aku rasa tak berguna..susah nak tahu apa yang kita rasa didalam hati ini bila banyak benda yang difikirkandan perasaan yang disembunyikan..
mungkin kita akan rasa release bila kita biarkan orang lain berjalan seiring bersama kita selamanya..

setiap masa ada saje yang yang tak kena..semuanya memang salah..membuatkan aku nak give up..tak ada guna aku nak teruskan..tapi aku tahu aku tak boleh putus asa..aku cuma perlukan seseorang yang boleh buat aku untuk carry on..bersama-sama aku till the end..tapi aku tak tahu..aku masih tak tahu macam mana nak teruskan apa yang aku rasa..

when i need a shoulder to cry on, a friend to rely on when the whole world is gone..and i won't be alone cause you'll be there..
you'll be a sholder to cry on, the friend to rely on..when the whole world is gone..i won't be alone and you will always be there..

No comments: