Tuesday, August 26, 2008

Childhood.

aku selalu terfikir zaman kanak-kanak aku.kalau diberi peluang kedua aku akan pilih zaman itu untuk aku ubah diri aku.best hidup dalam zaman ni.sebab aku lebih sukakan kehidupan masa tu.tak perlu sangat fikir tentang masalah yang ada.hanya fikir untuk kebaikan diri sendiri.tak ada masalah.yang aku fikir aku suka sangat makan coklat.tak kira apa saja yang aku buat coklat mesti ada.kalau tak aku akan merajuk dengan mak aku.tapi selebihnya hidup lebih tenang dan gembira masa ni.aku nak sangat kembali ke sana.kehidupan aku pada hari ni lebih teruk dari zaman kanak2 aku.semuanya palsu.seyuman , kesedihan semuanya dipalsukan.hidup aku lebih hipokrit dan meyedihkan.i want to go back there..where my life seems to be very wonderful and happier.

1 comment:

Flabbergast said...

marilah kita pulang ke zaman silam. ataupun lets get back to the future? apa kata? :D