Wednesday, August 27, 2008

aku yang tidak sempurna

kadang2 aku rase hidup aku macam membosankan je.tak tahu nak buat ape.aku lebih suke mendengar daripada bercakap..adakah aku seorang yang banyak cakap???sebenarnye x.so am i boring.kawan2 aku cakap aku seorang yang happy go lucky dan kelakar..peramah pelik blurr mengelabah dan menyenangkan..tapi adakah mereka tahu bahawa aku ni macam hipokrit sikit..bukan semue yang mereka nampak pada aku adalah diri aku yang sebenarnye.hurmm macam mane aku nak describe diri aku ek..memang susah untuk kite startkan sesuatu perkenalan diri kan..aku x suke orang yang suke memakse aku buat sesuatu..control aku or what so ever yang seangkatan dengannye..mereka xde hak untuk itu..macam what do you mean, "No I won’t"? don’t presume to tell me what I will and will not do, you don’t know me!.so go and fucking yourself...yang penting aku rase hidup ini patut diteruskan sama ada tanpa orang yang kite sayang ataupun dengan orang yang kite sayang..x semue yang kite sayang mereka akan sayang kite betul x.tapi cukuplah bagi kite untuk tahu bahawa kite sayang kan mereka..biarlah kite pergi dari dunia ini dengan menyayangi dan disayangi..biar hidup dalam penuh kasih sayang daripada hidup dalam penuh kemewahan tetapi lupe untuk mengasihi dan tidak pernah dikasihi oleh orang lain..anything that feels that good couldn’t possibly be bad. there’s something about death that is comforting, the thought that you could die tomorrow frees you to appreciate your life now..life’s changing every moment..as life is now a shade life is now a sunshine..every moment on earth..live life to the fullest,for tomorrow might never comes..

No comments: