Thursday, December 2, 2010

Pasrah sahaja

Aku tahu, siapalah aku untuk membuatkan hati semua orang puas. Aku bukan siapa-siapa, dan aku juga bukan-lah apa-apa. Aku cuma tak tahu apa perlu aku buat, boleh tak kau tolong pilih-kan untuk aku?

Boleh kau tolong bagi-tahu aku apa perlu aku buat. Sebab aku sudah penat dan malas nak tahu apa lagi aku perlu buat. Apa-lah lagi yang aku buat takkan diterima oleh orang lain. Penat-lah. Penat tahu tak. Aku dah cukup berfikiran sangat positif sebelum ini, aku dah cukup buat kamu dari tidak berpuas hati. Again, please tell me, what else should I do for you? Can you just give me back my point of view, sebab aku tak boleh nak berfikir apa lagi.


kau membuat aku terpinga-terpinga
mengenangkan tentang kita
hari demi hari bersilih ganti
aku disini tetap menanti

apa bisa aku kan terus begini
menahan rasa sakit dihati
dah ku cuba melakukan segalanya
namun kau masih begitu
apa lagi yang kau mahu dari ku
telah ku berikan segalaaa
namun masih ada tak kena

apa lagi yang harusku buktikan
lelah sudah ku meratapi
hanya untuk menyakinkan mu.
apa lagi yang perlu ku lakukan
kata kan saja kepada ku
agar dapat aku terus kan hidup ku

No comments: