Monday, April 20, 2009

aku takutkan sesuatu yang aku tak tahu

Setiap hari aku berfikir memikirkan sesuatu. Sesuatu yang aku takutkan yang aku tak ingin sesuatu itu terjadi. Aku ada perasaan yang aneh tentang sesuatu itu.

Umpama aku ni seorang pemikir yang hebat aku dapat memikirkan sesuatu yang aku sendiri takmahu fikirkan. Tapi sesuatu itu aku tak tahu. Ada sesuatu.

Aku ingin beri tahu tentang perkara sesuatu itu tetapi aku tak tahu nak terangkan tentang sesuatu itu. Hurm. Banyak sangat perkataan "sesuatu".

Disebabkan perkara ini aku merasakan aku mempunyai suatu rahsia yang besar yang tak dapat aku bagi tahu. Tapi sebenarnya aku sendiri pun tak tahu apa dia "rahsia besar" aku tuh.

Aku akan berusaha mencari sesuatu yang menjadi rahsia besar aku tuh. Harap-haraplah ianya hanya satu rahsia kecil dan sesuatu yang tidak penting dalam hidup aku.

*sigh

3 comments:

Don Juan said...

aku faham tapi aku tak berapa nak faham apa yang aku fahamkan. faham?

Unknown said...

ahaha
macam kau nak tahu stak apa yang aku tak tahu sesuatu yang kau tak tahu pun. tahu?

diyana said...

hurm..aku x brape faham la ape yg korang sendiri cakap sesuatu yang korang sendiri x faham..tapi aku rase aku faham ape yang korang x faham tu..faham..?