Thursday, April 30, 2009

tak ada kerja lain oh aku nih.

Aku suka jawab - jawab solan macam ni. Tapi tak selalu ye. Terima kasih lah Azuan ayob sebab tag aku ek.


5 tempat membeli belah yang anda wajib kunjungi;
  1. Padini
  2. Pasar malam
  3. Nicole
  4. Central market
  5. Kedai yang pelik - pelik


5 benda yang anda wajib beli;

  1. Makanan. Makanan dan makanan..ngeheee
  2. Benda yang boleh dipakai dan senang dicari seperti gelang, keychain, cincin dan etc
  3. Buku dan komik
  4. Baju dan seluar
  5. Jaket. Aku addicted kepada jaket.

5 benda yang wajib ada dalam handbag/bag anda;
Prada bag aku mempunyai :
  1. Kamera Polaroid.
  2. Dompet aku leeeer.
  3. Sampah makanan aku yang semalam punya. Malas nak buang merata - rata. Aku ni pencinta alam.ngeeheee
  4. Diari. Akan datang yang ni. Aku akan mewajibkan diari ni dalam beg aku.
  5. Berus gigi, deodarant dan pakaian dalaman. Aku ni suka buat keputusan drastik tidur rumah orang.

5 benda yang wajib ada di dalam dompet anda;
  1. DUIT DUIT DUIT DAN DUIT
  2. Gambar passport kawan - kawan aku.
  3. Kad Ic, Kad e - driving dan segala kad yang ada lah kan
  4. Gambar kertas kamera pola
  5. Voucher. Aku dah ketagih kumpul benda alah ni.

5 gaya berpakaian yang anda gemari sewaktu keluar bersiar-siar/membeli-belah;
  1. Tudung
  2. Jaket.
  3. Kemeja.
  4. Baju kurung.
  5. Seluar slack kelabu and coklat aku.
aku budak yang tak ikut trend.

5 tempat yang anda gemari untuk bersantai bersama teman/pasangan anda;
  1. Taman.
  2. Kedai makan. Yang paling best kalau dapat pekena dengan teh tarik.pergh. mengancam.
  3. Rumah kawan aku. Tak kisah nak santai rumah aku tapi bagi tahu aku dulu. Sebab bagi aku masa nak berkemas.
  4. Taman taman dan taman.
  5. Tempat makan. tempat makan lagi dan lagi. Sebab aku suka makan kalau nak borak - borak.

5 topik yang anda gemari sewaktu bersama-sama teman/pasangan anda;
  1. Buat cerita dongeng.
  2. Planning nak keluar dan Aktiviti yang adventure
  3. Sakit hati.
  4. Barang yang nak sangat di beli
  5. Manusia yang membuat aku nak bercerita pasal dia. Seperti MICHAEL BUBLE.

5 orang mangsa tag yang anda gemari;
  1. Azuan ayob
  2. Diyana razak
  3. Ibrahim movic. Aku tak ingat nama bapak dia.
  4. Ieqmal Affandi
  5. Orang yang tak ada blog

No comments: