Tuesday, April 21, 2009

pembunuh jiwa marabahaya

bajet jek aku punyaa title entri kali ni.

sebenarnya yang aku nak cakap pembunuh jiwa marabahaya tuh adalah kalau kita ni terlalu excited dengan sesuatu dan etc macam ajak keluar je pun dah excited lagi-lagi kalau lama tak jumpa. Jumpa barang ni benda tuh. Plan ni plan tu. Aku pernah, selalu lah jugak rasa excited terlampau. Masa tuh aku tak kenal lagi apa itu Times Square, Pavillion, KLCC and so whatever. Bak kata orang perak perangai perak bukan disebut macam NEGERI PERAK TAU..tapi PERAK.ahaa..Jakun lah. Tapi at the end aku akan rasa bad mood tak happy langsung disebabkan oleh satu panggilan anonymus..ahahah..brbunyi macam ni " weyh tak jadi lah keluar hari ini, ada hal lah, sorry ek" tup..talian diputuskan.ahahah..punyalah berbirat jantung aku dengar.

Tapi aku yang sekarang nih dah fikir lebih sikit dari aku yang dulu. So aku takkan excited sangat kalau orang ajak keluar. I"ll try to keep my cool mengelakkan dari rasa macam hampas kan.
So jika secara tiba-tiba aku dapat panggilan yang menyatakan " sorry hari ni plan tak jadi lah " aku akan cakap nevermind ok je...lain kali ade lagi kan nak keluar.ahaha..bajet tenang.

Terlampau teruja boleh membunuh jiwa korang. Hati-hati.

1 comment:

diyana said...

betul2..aku pown pernah kene cmtu..tapi x la slalu sbb aku kan jarang kuar..hehe