Tuesday, November 4, 2008

hiba...

hiba..memang dia lah teman aku buat masa sekarang ni..dan mungkin untuk selamanya..
aku beranggapan yang dia tak akan tahu yang dia orang yang paling aku sayang..dan dia tak mungkin akan tahu..apa yang aku ingin lakukan untuk dia ialah mempertahankan diri dia..walaupun banyak perkara yang telah berlaku di antara dia dan aku..

memang betul orang selalu cakap yang bertahan akan membuatkan kita lebih tabah..tapi kadang-kadang kita juga perlu melepaskannya.
tak kah dia nampak yang aku sangat ambil berat tentang dia.orang yang telah memberi warna dalam hidup aku..aku tak pernah kenal apa itu menangis dan marah..ketawa dengan riangnya.meluahkan apa yang terbuku dihati.aku tak pernah rasa gembira apabila di marah.tapi sejak kenal dia.aku rasa senang hati bila dimarah.bagi aku orang perlu marah aku untuk aku tahu apa yang dia rasa terhadap aku.tapi yang pasti aku tidak boleh melakukannya.

tidakkah dia nampak yang aku sudah banyak berubah.bila dia cakap yang dia tak akan percaya aku kata2 aku..sejak itu aku dah anggap yang dia dah tolak aku jauh2..aku gembira aku bersedih bersama dia..tapi dia tak pernah perasan..

rasanya aku perlu menyatakan ini juga ke kepada dia..hurmm

No comments: