Tuesday, November 4, 2008

saya saya saya saya...

My Top 10 Most Favorite Foods;

1) laksa..laksa..laksa..tak boleh elakkan pandanganku terhadapnya
2) spaghetti bolognaise dari Pizzahut
3) dandelion steak..perlu rase yang ini..steak dia sangat sedap
4) quarter pounder dari McD
5) chicken nando's dimakan dengan salad dan mediterranean rice..cool
6) nasi lemak buatan mak saya
7) mee goreng yang saya tak tahu apa namanya yang dimasak oleh chef Abu Shah merangkap ayah saya
8) mon cherri..sejenis coklat ye
9) Chocolate sundae with extra chocolate on it.Damn, no wonder i'm getting more thick.(ahah wan pendapat yang sama so ayat kau pun ok la ek).
10) cake chocolate indulgence dari secret receipe diminum dengan soda.



10 Things I love Doing

1) menari..seronok weyh..meluahkan emosi melalui tarian
2) membuat cerita dongeng!.wajib sehari mesti ada je cerita yang aku reka.
3) menonton the lord of the rings trilogy.setakat ni dah 10 kali aku tengok cerita itu sejak aku mengenalinya.
4) membuat falsafah yang yang berlaku dalam hidup aku
5) melihat gambar2 yang ditangkap dengan sangat kreatif..cemburu oh
6) travelling
7) menonton wayang cerita komedi romantik sambil makan popcorn
8) myspacing and blogging
9) mencuba untuk menjadi seorang yang berhati baik.
10) belajar tarian nsync setiap lagu mereka.nak tahu saya tahu semua cara dan gaya mereka menari.walaupun tak sebagus mereka.

Things I Love Doing When I'm EMO
1) mendengar muzik yang sedap di telinga aku.come on.semua orang akan dengar muzik apabila mereka jadi EMO
2) tidur tidur dan tidur
3) makan chocolate banyak-banyak
4) keluar jalan2 seorang2
5) mengingati Yang Maha Esa(bunyi macam alim tapi percayalah semua manusia perlukan itu)

5 Types of Man I Adore;
1) patrick dempsey-grey's anatomy(sexier with age..giggling)
2) elijah wood-the lord of the rings
3) michael buble'- oh come on jangan cakap yang kamu tak tahu siapa dia
4) matt damon
5) johnny depp

5 Things I Love Doing When I'm Happy;
1) oh menari macam orang gila
2) berlari sampai kedai 7e
3) gelak sampai perut rasa sakit
4) tersesyum sepanjang hari
5) nyanyi dalam bilik kuat2

5 Things I Wish To Happen;
1) dapat 10 A dalam SPM
2) menjejakkan kaki ke prague..urghh kota itu sangat indah
3) pergi salah satu konsert michael buble'(wan agaknya bilalah la ek nak pergi)
4) be a careographer
5) hidup aku akan menjadi lebih baik dari sekarang

My Top 10 Most Addicted songs;
1) love for a reason - boyzone
2) last kiss - pearl jam
3) all these things that i've done - the killers
4) the way you look tonight - michael buble'
5) warkah - Bau
6) dear God - avenged sevenfold
7) seize the day - Avenged sevenfold
8) happy - mocca
9) swing it bob - mocca
10) don't cry - gun n roses

Persons I Wish To tag;
1) azuan
2) hazriq

*korang je kawan aku dalam blog ni

6 comments:

Hazriqpedia said...

ahahah/

Don Juan said...
This comment has been removed by the author.
Don Juan said...

ahaha wei kalau michael buat konsert kita pergi sama-sama tau! ahaha

chocolate sundae memang enak. tak boleh dipertikaikan.

Unknown said...

ahhaha..ok2 wan set..mari mengumpul duit..aku nak duduk paling depan sekali..vvip..

hazriq..gelak je kerje dia

Anonymous said...

..fiqa2..
kau ske last kiss gak ek?hmm..
xbitau pon slame ni?

Unknown said...

ahahah..
hurmm
aku dah lama sukakan lagu last kiss tuh
kau tak tahu ke..
bukan selalu ke aku cakap pasal lagu tuh..