Sunday, November 30, 2008

sesuatu yang ingin diperkatakan

aku tak tahu sebenarnya nak cakap apa..kadang-kadang memang ada sesuatu yang tak boleh diperkatakan..susah sangat nak bagi tahu..
macam aku ni memamg susah nak memberitahu sesuatu tentang aku.tentang keadaan aku, tentang perasaan aku.
aku tidak tahu hendak menggambarkan sesuatu perasaan itu.kadang-kadang aku akan ketawa bila aku rasa marah.kadang-kadang aku rasa nak senyum setiap hari bila aku rasa sakit hati.aku tak tahu.dan mereka tak akan tahu apa yang aku rasa.keadaan aku tidak dapat menggambarkan perasaan aku.aku bukan lah seorang yang pandai menunjukkan perasaannya.lagipun buat apa kita nak tunjukkan apa yang kita rasa.lagi-lagi bila kita dalam keadaan tertekan stress sedih dan tak tentu arah.tak ada siapa yang akan perasan dan bertanya tentang keadaan kita.jadi lebih baik kita senyum dan ketawa seperti hati kita tak pernah dikecewakan.lagi bagus.sebab tiada siapa yang akan bertanya apa dan kenapa..kadang tiada jawapan untuk kenapa bila semua benda tidak berada dalam keadaan ok kan.

ini adalah aku..seorang yang berperasaan dan tidak perasan akan perasaannya.

No comments: