Tuesday, November 4, 2008

yang aku idam-idamkan..urghh

aku baru dapati yang keinginan aku terhadap dua benda ni semakin menular didalam saluran vena aku..dan adrenalin aku bertambah kencang apabila melihat dua benda ini..urghh aku dah lama nak miliki benda ni
itu satu dan ini lagi satu aku mahu masukkan dalam koleksi peribadi aku..

wahhh..aku harap lepas spm ni aku nak kumpul duit dan beli dua benda ni sekaligus..aku nak camera-camera ni nak tangkap semua kenangan yang berlaku dalam hidup aku..

harap aku dapat milikinya..hoooray

3 comments:

Don Juan said...

ahaha yeah aku pun naaaak! dayem!

Hazriqpedia said...

ahah.
camera mmg best dan patut dijadikan tmn baik.
lg lg sebelum korang berjumpa lg next time.
form 5 amat best dgn camera!

Unknown said...

ahaha..betul2..memang best..boleh buat rasa bahagia gila r..