Friday, September 26, 2008

Fikir Banyak.

baru-baru aku terlalu memikirkan sesuatu.banyak sangat yang aku takut berlaku kepada diri aku.trial???naaah.bukan tu.cuma aku rasa berperasaan aneh dengan kawan2 aku.keadaan sekeliling.macam ada yang tak kena.kadang-kadang aku rasa dunia ni dah berakhir untuk aku.aku dah macam tak ada perasaan terhadap sesuatu.adakah ini memberi makna yang aku dah tidak lagi bertindak seperti seorang manusia yang berhati perut.kenapa aku tidak marah.kenapa aku tidak berasa sakit hati.kenapa aku tidak mempunyai cerita untuk diceritakan.kenapa aku tidak gelak dengan jenaka yang dikatakan.hurmm..macam sesuatu yang bersifat abstrak.susah unutk dijelaskan dengan pandangan mata kasar.hanya dengan pandangan kata hati yang boleh merungkai apa yang aku rasa sekrang ni.tapi tolong.tolong cari perasaan aku yang telah hilang.

No comments: