Saturday, September 20, 2008

They mean everything to me

hairan?pelik?
tak tahu apa nak cakap tapi yang penting aku sangat sayangkan keluarga dan kawan-kawan aku.walaupun tak ada kemewahan dalam hidup aku.walaupun hari-hari aku berlalu dengan serabut.walaupun pagi aku bermula dengan tangisan.walaupun aku menyakiti hati mereka.walaupun aku menjauhi mereka.walaupun aku menggenggam tangan mereka.walaupun hidup aku usia aku badan aku semakin hari semakin susut.walaupun aku diselubungi kegelapan.walaupun aku meninggalkan mereka.walaupun hidup ini semakin singkat.walaupun aku menghiasi hidup aku dengan tangisan jeritan dan gelak tawa mereka.yang aku tahu mereka telah memberi warna dalam hidup aku.yang aku tahu mereka telah masukkan irama dalam hati aku.yang aku tahu mereka adalah musim bunga bagi aku.yang aku tahu mereka memahami aku.yang aku tahu mereka adalah nombor satu dan dua dalam aku punya top 40.yang aku tahu aku tak boleh tersenyum dan menangis tanpa mereka.

No comments: