Wednesday, September 10, 2008

kejam sangat ke hah kalau aku ini meninggalkan mereka begitu sahaja?
aku rasa tidak.kerana aku rasa sudah masa untuk aku bertinddak ikut haluan aku.

aku ni seorang yang baik hati sangatkah jika aku cakap aku kesiankan seseorang tu?
aku rasa tidak.itu hanyalah datang dari pemikiranku.

betulkah aku cintakan dia walaupun aku katakan yang aku suka pada dia?
aku rasa tidak.kerana perasaanku sentiasa berubah-ubah.

betulkah aku ini seorang penipu?
aku rasa tidak.kerana aku memang sedang menipu.

aku ni seorang hipokrit ke?
aku rasa tidak kerana aku seorang hipokrit.

adakah aku suka menari?
aku rasa tidak.kerana menari memberi kebahagiaan dalam hidup aku.

betulkah aku tidak suka marah?
aku rasa tidak.kerana setiap hari aku berada dalam keadaan marah.

dan betulkah aku sedang menjadi diri aku sekarang ini?
aku rasa tidak.kerana hidup aku tidak pernah menjadi realiti semuanya adalah imaginasi dunia.

No comments: