Friday, September 5, 2008

Di mana hendakku mulakan?
untuk memberitahu kisah tentang sehebat cinta boleh terjadi
kebenaran tentang cinta yang kau bawa kepadaku
Di mana hendak aku mulakan?

dengan sapaan pertama
dia memberi makna ke dalam hidup aku yang kosong ini.
tak akan ada cinta lain dihari kemudian.

dia mengisi kekosongan hati aku
dengan sesuatu yang sempurna
dengan lagu yang indah
dengan imiginasi yang seluas bima sakti
dia mengisi kekosongan hatiku
dengan dipenuhi kasih sayang
dimana saja aku berada aku tidak pernah merasa kesepian
dengan dia berada disebelahku
siapa yang akan kesunyian dalam terang?
aku capai tangangnya
dia selalu disitu

berapa lama ia akan berakhir?
boleh ke cinta diukur oleh jam dalam sehari?
jawapannya tidak ada di kotak fikiranku sekarang
tetapi ini sahaja yang aku boleh luahkan
aku tahu aku memerlukannya sehingga bintang membakar pergi
dan dia berada di sebelahku







No comments: