Friday, September 26, 2008

I Wish That Wishes come true.

hari ini baru je habis trial.memang rasa gembira tapi rasa macam ada benda lagi yang tidak selesai.urghh SPM.cepat-cepat la kau datang dan pergi.banyak perkara yang aku ingin lakukan selepas habis SPM.walaupun mungkin impian aku ini tidak mungkin akan tercapai.tapi biarlah impian tidak matang aku ini aku kongsi kan bersama.

1.aku nak menjerit dalam bilik peperiksaan sekuat hati
2.aku nak panjat pagar sekolah lepas hari terakhir peperiksaan
3.aku nak keluar jalan-jalan KL dengan kawan-kawan aku sehari suntuk
4.melancong luar atau dalam negara selama sebulan
5.menaiki kereta api yang lama tu.
6.beli kamera polaroid atau kamera yang guna kodak kat kedai folio
7.nak beli hadiah untuk kawan-kawan aku
8.aku nak masuk pertandingan menari
9.aku nak buat maraton cerita pirates of caribbean, lord of the rings dan cerita2 yang aku nak tengok selama ni seperti almos famous, grease, the saint, the game, armegeddon, ada lagi nanti aku fikir lah.
10.aku nakpergi piknik
11.aku nak pergi berkhemah di atas gunung
12.aku nak try bungee jumping
13.pergi salah satu konsert michael buble
14.menubuhkan satu pertubuhan kebajikan
15.tengok 4 movie dalam satu hari dalam wayang
16.membuat satu life story book
17.beli cinicn lord of the rings
18.berlegar-legar di ruang udara
19.minta maaf dengan semua orang
20.aku nak bagi tahu dia yang aku sayangkan dia

1 comment:

Don Juan said...

MOVIE MARATHON dan CONCERT MICHAEL BUBLE lah yang paling tinggi prioriti nya!