Monday, September 29, 2008

Rindu Ramadhan.

tak tahu nak mengadu kat siapa pasal semalam.lagipun aku lebih senang meluahkan perasaan aku dalam blog.sebab aku rasa lebih senang untuk mengatakan sesuatu dalam hati aku.aku pergi ke masjid jamek,jalan TAR..nak pergi baju untuk raya esok.but at the end of the day..satu baju pun aku tak beli lagi.aku melihat setiap baju yang dipamerkan tak adalah memberangsangkan.kalau ada pun baju yang aku minat semuanya tak ada saiz untuk aku..aku rasa tak puas hati betul.sampai aku rasa lebih baik aku tak payah beli baju apa-apa pun.buat penat fikir je.tak apalah untuk tahun ni aku tak beraya sangat.lagipun tahun depan aku tak tahulah aku ada masa untuk menyambut hari raya.bagi aku, aku lagi sedih untuk meninggalkan Ramadhan.aku lagi suka bulan Ramadhan.tak kisah jika semua orang cakap yang mereka lebih suka bulan syawal.tapi bagi aku itulah kebenarannya.

No comments: