Saturday, September 27, 2008

Have you ever been in this Situation?

pernah tak kamu terasa yang kamu terlalu pandai sangat sampai kadang-kadang kamu tak faham any single word yang kamu cakap.

ahaha.aku pernah rasa macam tu.rasa pelik sangat.sampai aku tak tahu nak jelaskan sesuatu tu kepada orang lain dengan baik.cuma yang aku tahu aku tahu perkara tu.

tapi bila keadaan macam ni.kadang-kadang apa yang dikatakan aku pada masa itu mesti akan misqouted oleh orang lain.ahahha

that is why.i'm more aware of what i'm saying.sebab itu lebih baik remain silent.apa-apa saja yang kamu ucapkan dan katakan akan disalah ertikan dan digunakan unutk menentang kamu.hurm.

1 comment:

Don Juan said...

ahah banyak kali saya pernah terasa perkara sebegii berlaku kepada saya. memang sukar untuk menjelaskan sesuatu perkara atau perasaan kepada seseorang itu apabila kita ini sungguh arif. :D