Tuesday, September 30, 2008

sudah terlambat untuk minta maaf???

bila dah nak raya je semua orang akan bagi mesej raya, hantar ucapan ke myspace atau call unutk mengucapkan selamat hari raya dan meminta maaf atas segala kesalahan mereka.di sini aku nak senaraikan kesalahan yang telah aku buat kepada mereka yang kenali aku dan rapat dengan aku.

aku minta maaf sebab:

1.buat kamu sakit hati

2.tidak melayan kamu dengan baik

3.buat kamu susah hati

4.karenah aku yang tak boleh nak diterima

5.kata-kata kesat yang aku lemparkan kepada kamu

6.perasaan marah yang aku tidak tunjukkan kepada kamu

7.aku pernah nak buat kamu semua sakit hati

8.banyak buat masalah

9.terlalu mementingkan diri

10.tidak kisah akan diri kamu semua

11.tidak ambil berat dan sikap tidak ingin tahu aku

12.buat kamu semua bengang dengan perbuatan aku

13.penipuan yang aku buat untuk kamu

14.perangai aku yang suka menampakkan kesalahan orang lain

15.tidak puas hati dengan kamu

16.aku kena tinggalkan kamu semua satu hari nanti

17.aku tidak bersikap seperti seorang yang boleh membuatkan kamu semua gembira

18.aku selalu buat kamu semua sedih

19.aku jarang dengar tentang masalah kamu semua.

20.minta maaf sebab memikirkan bahawa aku tidak layak untuk terima kamu semua dalam
hidup aku

No comments: