Monday, November 8, 2010

I really am gay


I feel very gay today :) ( check dictionary other meaning for this word)

Aku memang dah lama betul tak check aku punya e-mail yahoo aku tuh. Tak silap last time yang aku bukak adalah semasa aku berada dalam tingkatan 5 dulu I mean before SPM. Then, secara tiba-tiba aku teringin nak check berapa banyak dah e-mail aku dapat and aku tak terkejut pun dengan jumlah itu : 8764 e-mail unread. HAHA.

Tapi ini bukan nak cerita e-mail aku yang banyak penuh dengan notification dari facebook dan Myspace. Malah, yang buat aku rasa ter-uja pada petang tadi adalah disebabkan e-mail dari Air Asia. Ada promo baru dari dia-orang. Then aku click nak pergi webpage mereka. Ternyata memang murah habis tiket. Dan satu yang buat aku rasa macam penuh harapan adalah ini.






Dan kau nak tahu, aku tak berharap pun untuk kau pulang pada masa itu. Tapi sebenarnya, aku yang teringin untuk ke sana. Jadi, harap-harap lah dapat pergi dengan kawan-kawan di sini untuk jenguk kau di sana.

p/s: looking forward for that

No comments: