Monday, November 15, 2010

Roommate Macam Haram

Senarai Perkara Paling Annoying Seorang Roommate

1.Kau bising macam orang gila bila aku nak tidur. Lepas aku dah tutup lampu and dah tertidur, kau tiba-tiba bawak kawan-kawan kau balik lewat, buka lampu, cakap dan gelak kuat-kuat. Macam haram.


Tak pun kalau kau ada kelas pukul 8 and aku ada kelas pukul 10, kau bangun pukul 7 untuk bersiap-siap dengan bisingnya, dengan slam laci semua sekali, seolah-olah dengan sengaja tak bagi aku tidur balik. Lepastu kau blah tanpa tutup lampu, supaya aku terpaksa berjalan ke suis, tutup lampu dan tak boleh sambung tidur balik.


2. Kau pulaukan aku kemudian boleh pulak kau 'pinjam' barang-barang aku tanpa izin dan buat tak tahu je.


3. Kau cakap banyak sangat bila kau ada dalam bilik sampai aku tak dapat fokus kat apa yang aku tengah buat.


inspired by magenta


No comments: