Friday, November 12, 2010

Sometimes I love you, Sometimes I don't

Aku tiada niat nak cakap bahawa aku tidak perlukan seseorang itu. Betul. Aku keliru. Aku tak boleh nak tinggalkan seseorang begitu sahaja, dan juga tidak boleh nak bertahan pada sesorang begitu sahaja. Apa pilihan yang aku ada sebenarnya? Boleh kau tolong bagi tahu aku. Apa kau rasa aku tidak lagi ambil kisah pasal kau. Apa aku sudah rasa hilang diri.



Apa bisa-ku cinta
Kamu seperti mana
Aku dicinta kamu
Aku dijaga kamu
Atau kamu terlalu
Indah buat diriku
Bidadari diriku
Aku pun tak menahu
Tuhan, tunjukkan aku apa dia yang satu itu
Tunjukkan aku

Tidak bermaksud aku bahagia disini aku bahagia tanpa kau disisi
Tidak bermaksud aku tidak bertanya khabar disana aku sudah melupakan
Tidak bermaksud aku tidak berhubung tiada kerinduan aku pada-mu

Aku cuma perlukan kepastian. Cinta-ku pada-Mu ya Allah yang aku utamakan. Semoga aku mengasihimu kerana Allah. Beri aku masa.

2 comments:

Don Juan said...

BONECA LOOOOVE. teringat dulu isu aku yang jumpa boneca dulu. ahahah memang bongok kan. padahal biar je lah orang lain nak suka boneca semua. aku je yang bengong sakit hati orang lain menunjuk-nunjuk.

Unknown said...

wei kantoi kau jealous. ahaha.

biasalah wei. sakit hati sebab dorang ingat dorang the first founder dikalangan makhluk dunia la kan. padahal band je pun. takyah nak kecoh2 kau macam kenal sangat dengan boneca sampai nak tunjuk konon nya kau tahu gile pasal diorang kan. haish.. selamat tak ada yang minat sangat michael buble wei.. ahaha syukur2