Friday, November 12, 2010

This is truly OMG

Aku tak percaya Harry Potter yang terakhir dah keluar. Bukan sebab aku fanatik sangat dengan Harry Potter tapi sebab aku terasa sepert dengan keadaan aku yang tengah exam dan tak boleh keluar dan click aku yang berada jauh di perantauan dan di semenanjung menyebabkan aku rasa tak mungkin aku nak suruh mereka tunggu aku balik baru boleh dapat tonton movie itu bersama-sama, kan?

Once again, I was like, " Oh-am-gee" no no. Ini tidak mungkin. Tapi chill sahajalah. Mungkin ada peluang lagi. like my friend said :


"kita tengok wayang in synchronicity je lah kalau tak ada alternatif lain. wayang hari sama, waktu sama, tempat je lain. tapi bagaikan bersama-sama. cheeewah."


4 comments:

Don Juan said...

ahahah wei aku salah type tu. synchronicity. apa lagi, tunggu korang dah habis exam, kita tengok wayang. tapi aku pulak next week exam.

Unknown said...

ahahah.. never mind wei. boleh tunggu. confirm lah harry potter sebulan kan tayangan dia. kalau terlepas pun ok jek. asalkan tak terlepas tengok dengan kawan-kawan.

Don Juan said...

ahahahah tak kisah lah terlepas kan. ngeheh kalau korang nak tengok tengok je lah. boleh tengok banyak kali. tapi kalau sebulan lebih tak sure lah ditayangkan lagi ke tak. tapi kalau korang tengok tanpa kawan-kawan, kadang-kadang best lah juga, kau rasa special sikit sebab rasa kehilangan atau rasa rindu kan, tapi tak ada lah menyedihkan perasaan tu. perasaan content. ahah ok aku dah mula merapu.

Unknown said...

kau buat aku nak pergi tengok wayang harry potter sorang2 pulak wei.. mahu aku meleleh air mata teringat memories dengan korang masa tengok harry kan. kau ingat lagi tak time the orderof pheonix. kita beratur dua kali kan. semata2 nak amek yang resevations tuh. haha..